Народ, що не стискає меч у своїх руках, носить ярмо на шиї... Ще не вмерла України і слава, і воля... Павло Чубинський Той, хто в біді кидає свій народ, стає його ворогом. Чингіз Айтматов Війна буде повторюватися до тих пір, поки питання про неї буде вирішуватися не тими, хто помирає на полі бою. Анрі Барбюс З москалями нема спільної мови. Степан Бандера Краще вмерти стоячи, ніж жити на колінах. Роман Шухевич







Умови І туру "Учитель року 2016"

УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

СОКАЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

СОКАЛЬСЬКОЇ  РАЙОННОЇ РАДИ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 80000, м.Сокаль, вул.М.Шашкевича,86,  (03257) 7-20-77, e-mail: sokalrmk@ukr.net код ЄДРПОУ 36739847
 

15.10.2015  № 05-1/162
 Директорам ЗНЗ району

Про проведення 1-го туру
Всеукраїнського конкурсу
„Учитель року - 2016
           
            З метою якісної організації  1-го туру Всеукраїнського конкурсу  „Учитель року - 2016, надсилаємо для ознайомлення такі матеріали:
-         наказ відділу освіти Сокальської РДА від 12.10.2015р. №_____ (додаток 1);
-         умови участі учителів у І турі конкурсу за 2015р. (нові умови ще не надіслані ЛОІППО, однак вони будуть наближені до умов минулого року) (додаток 2).

         Педагоги Сокальського району щорічно на високому рівні виступають під  час обласного та  Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року».
       Надіємося на активну та творчу участь педагогів ЗНЗ району у названому конкурсі цьогоріч, запрошуємо проявити свої педагогічні таланти, продемонструвати учительські здобутки та набути досвід презентації та самооцінки власної педагогічної діяльності.


Завідувач районного методичного кабінету                                  Г.В. ГІБЛЯК


УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ  УКРАЇНИ
В  І  Д  Д  І  Л    О  С  В  І  Т  И
СОКАЛЬСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
80000, м.Сокаль, вул.М.Шашкевича,86,  (8-03257) 7-20-73. e-mailosvita@ukrpost.ua код ЄДРПОУ 02144789

Н А К А З

12.10. 2015  р.                                                                                                   №494/ОД
Про проведення 1-го туру
Всеукраїнського конкурсу
„Учитель року - 2016
        На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 р.  № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638,  рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2014 року, наказу Міністерства освіти і науки України № 969 від 11.08. 2015 року «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»,   наказу департаменту освіти і науки Львівської ОДА від 05.10. 2015 р. №08-01/305, з метою виявлення та підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної компетентності, популяризації педагогічних здобутків,
НАКАЗУЮ:
1.     Провести І тур  Всеукраїнського конкурсу „Учитель року - 2016”  (далі – конкурс) у таких номінаціях: «Захист Вітчизни», «Англійська  мова», «Історія», «Математика» відповідно до умов конкурсу «Учитель року-2016» (додаток 1).
2.     Затвердити графік проведення І туру конкурсу:
-         у номінації «Історія» -  8 - 9  грудня 2015р. (1 день -  у Сокальській МАН);
-         у номінації «Математика» - 10-11  грудня 2015 р. (1 день – у Сокальській МАН);
-         у номінації «Захист Вітчизни» -  15-16 грудня 2015р. ( 1 день - у Сокальському НВК «ЗШ І-ІІІ ст. №4-ліцей»);
-         у номінації «Англійська мова» - 3-4  грудня  2015 р. (у Сокальській  гімназії ім. Олега Романіва).
3. Затвердити склад оргкомітету для проведення конкурсу  (додаток 2).
4. Директорам загальноосвітніх навчальних закладів:
4.1. залучити всіх бажаючих педагогів до участі у І турі конкурсу відповідно  визначених  номінацій;
4.2. забезпечити подання матеріалів учасників І туру конкурсу відповідно додатку 3:
-         до 20.11. 2015р.  - особисту заяву учасника  на ім'я голови  оргкомітету конкурсу  (написану власноруч);
-         до 26.11. 2015р.  – інші матеріали, які передбачені умовами конкурсу;
-         до 26.11. 2015р.  – відкрити особистий блог учителя з матеріалами.

5. Методистам РМК :
5.1. до 01.12.2015р. затвердити склад журі конкурсу;
5.2. надати методичну  допомогу  учасникам І етапу конкурсу у підготовці матеріалів;
5.3. організувати проведення І туру конкурсу відповідно до умов;
5.4 надати методичну  допомогу переможцю І туру конкурсу під час підготовки до  ІІ туру конкурсу.
5.5. до 22.12.2015р. надіслати у Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти звіт про проведення першого туру конкурсу та матеріали переможця у кожній номінації.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на завідувача  РМК Гібляк Г.В..


        Начальник відділу освіти                                 Р.Т. МОНАСТИРСЬКИЙ

 Додаток 2
до наказу відділу освіти
від 17.11.2014р.№494/ОД

Склад оргкомітету
першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2016»
1.     Гібляк Г.В.  (завідувач  РМК) -  голова оргкомітету
2.     Дзьоба А.М. – методист РМК, член оргкомітету
3.     Трескот  І.В. – методист РМК, член оргкомітету
4.     Шарова Н.В. – методист РМК, член оргкомітету
5.     Мусій С.С. – директор Сокальскої МАН.
6.     Стасюк О.Ю. – методист Сокальської МАН.
7.     Тимчишин Г.С.  – заступник директора Сокальської гімназії Ім. Олега Романіва
8.     Дмитрук О.С. – заступник директора Сокальського НВК «ЗШ І-ІІІст. №4- ліцей»

Додаток 3
до наказу відділу освіти
від 17.11.2014р.№494/ОД
Для участі у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016» слід подати  такі матеріали:
1.     Особисту заяву на ім'я голови  оргкомітету конкурсу  (написана власноруч);
2.     Висновок дирекції школи  про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок);
3.     Анкету учасника Конкурсу встановленого зразка, засвідчену  особистим підписом;
4.     Інформаційну картку учасника  третього (заключного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016».


АНКЕТА
учасника третього (заключного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.
Прізвище, ім’я та по батькові
2.
Дата  і місце народження
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
4.
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації)
5.
Ідентифікаційний код
6.
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
7.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
8.
Стаж роботи:    загальний,
9.
у тому числі педагогічний:
10.
Кваліфікаційна категорія
11.
Звання
12.
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження)
13.
Класи, в яких викладаєте
14.
Педагогічне кредо
15.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
16.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки)
17.
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських  виданнях з можливим редагуванням
18.
Підпис учасника _____________________                            Дата______________________




Інформаційна картка
учасника  третього (заключного) туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»


1.  
Прізвище, ім’я та по батькові
2.  
Фото конкурсанта
3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
4.      
Посада
5.      
Педагогічний стаж роботи
6.      
Кваліфікаційна категорія
7.      
Звання
8.
Педагогічне кредо
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
11.
Посилання на блог

 Додаток 2 до листа РМК
Умови  проведення першого (районного) туру
 Всеукраїнського конкурсу „Вчитель року – 2015”
           У конкурсі мають право брати участь усі педагоги ЗНЗ Сокальського району, що викладають навчальні предмети
         Для участі у конкурсі  учасник повинен подати в РМК такі матеріали:
       особисту заяву на ім'я голови  оргкомітету конкурсу  (написана власноруч);
       висновок дирекції школи  про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок);
       анкету учасника Конкурсу встановленого зразка, засвідчену  особистим підписом;
       інформаційну картку учасника  третього (заключного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015».
         До початку І етапу конкурсу члени журі оцінюють блог вчителя. 
         Блог учителя може бути створений у довільній формі, з довільною структурою.  Він має містити матеріали з досвіду роботи вчителя (важливо, щоб ці матеріали ілюстрували систему роботи над науково-методичною темою). Також на блозі вчитель може розмістити власні доробки, матеріали дискусій, матеріали для учнів, батьків, відео-матеріали про власну діяльність, матеріали цікавих проектів, інформацію про досягнення  і нагороди учителя тощо. Відсутність блогу не є підставої недопущення учителя до І  етапу конкурсу.
І етап конкурсу
І етап  конкурсу (перший конкурсний день) проводиться за таким планом:
1. Самопрезентація учасників конкурсу (до 3 хв.)
      Мета  самопрезентації  дати уявлення про учасника як про особистість, про його педагогічні  якості, креативність. Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу. Самопрезентація учасника в цьому році не оцінюється, але вона покликана сформувати перше враження про Конкурсанта, його унікальний образ, дати журі уявлення про його особистісні, лідерські якості, креативність. Конкурсне завдання «Самопрезентація» може бути виконано у будь-якій формі. Варіантів подання самопрезентування величезна кількість - це може бути і вистава одного актора, і презентація (у тому числі з використанням мультимедійної презентації та відеофільми), шоу, монолог, сповідь, акція, лекція і так далі.
2. Презентація досвіду роботи.
      Презентація досвіду роботи має тривати не більше не більше  15 хвилин. Далі -вчитель презентує власний блог (до 5 хвилин).  Після завершення презентації проводиться коротка співбесіда з членами журі відповідно теми презентації.
        Усне подання (презентація) конкурсантом свого професійного досвіду має  відображати інноваційні підходи до освіти, сутність використовуваних освітніх технологій, відповідність до сучасних вимог в освіті.
          Презентація досвіду має бути подана у супроводі мультимедійної презентації (не більше 15 слайдів).
3.    Майстер-клас (тривалість – до 30 хв.).
Майстер-клас - особлива форма ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, заснована на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі (відповідно теми досвіду), обмін досвідом навчання і виховання учнів.
Проводячи майстер-клас, учитель насамперед не має передати знання,  а задіяти  учасників у процес, зробити їх активними, розбудити в них те, що приховано навіть для них самих, зрозуміти й усунути те, що йому заважає в саморозвитку. Всі завдання вчителя і його дії мають бути спрямовані на те, щоб підключити уяву учасників, створити таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці.
Складові майстер-класу:
        Постановка проблемної задачі шляхом створення проблемної ситуації.
        Побудова алгоритму рішення даної задачі шляхом «програвання» навчальних ситуацій.
        Психолого-педагогічне обґрунтування обраних засобів рішення задачі.
        Рефлексія.
4.    Конкурс фахових знань (тестування)
Фінальний етап (2 конкурсний день)
          За результатами конкурсних випробувань 1-го етапу конкурсу визначаються 3 конкурсанти, які набрали найбільшу кількість балів, для участі у фінальному етапі.
Фінальний етап конкурсу (другий конкурсний день) проводиться  за таким планом:
1.     Проведення конкурсного уроку у ЗНЗ м. Сокаля.
2.     Проведення самоаналізу уроку.
Оцінювання завдань на кожному етапі третього (заключного) туру Конкурсу здійснюється відповідно до орієнтовних критеріїв, що встановлені центральним оргкомітетом ІІ туру Конкурсу (додаток).
     Члени фахових журі на кожному етапі першого туру Конкурсу оцінюють роботу конкурсантів за визначеною бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета.  
Додаток
Орієнтовні критерії та показники оцінювання конкурсних випробувань
Критерії оцінювання блогу

Критерії оцінювання
Показники

Змістовність
Тематика повідомлення, актуальність змістовність. Авторська позиція
Стиль и грамотність повідомлення
Науково-методична цінність викладених матеріалів
Технологічність
Дизайн оформлення
Мультимедійність
Соціальність 
Інтерактивність, зворотній зв’язок. Оцінка контенту блогерами і користувачами
Мережева культура. Результативність роботи вчителя (участь у семінарах, конференціях, нагороди, грамоти)
Значимість

Навчальна цінність для дітей, вчителів, батьків
Інноваційність
Різноманітність
Кількість відвідувань, рейтинг

Критерії якості підготовки і проведення майстер-класу
Для визначення ефективності підготовки і проведення майстер-класу ми пропонуємо використовувати наступні критерії.
Презентативність. Вираженість інноваційної ідеї, рівень її представленості, культура презентації ідеї, популярність ідеї в педагогічних, методичних та практичних аспектах освіти.
Ексклюзивність. Яскраво виражена індивідуальність (масштаб і рівень реалізації ідей). Вибір, повнота та оригінальність вирішення інноваційних ідей.
Прогресивність. Актуальність і науковість змісту і прийомів навчання, наявність нових ідей, що виходять за рамки стандарту і відповідних тенденціям сучасної освіти та методики навчання предмета, здатність не тільки методичного, але і до наукового узагальнення досвіду.
Вмотивованість. Наявність прийомів і умов мотивації, включення кожного в активну творчу діяльність зі створення нового продукту діяльності на занятті.
Оптимальність. Достатність використовуваних засобів на занятті, їх поєднання, зв'язок з метою і результатом (проміжним і кінцевим).
Ефективність. Результативність, отримана для кожного учасника майстер-класу. Який ефект розвитку? Що це дає конкретно учасникам? Уміння адекватно проаналізувати результати своєї діяльності.
Технологічність. Чіткий алгоритм заняття (фази, етапи, процедури), наявність оригінальних прийомів актуалізації, проблематизації («розриву»), прийомів пошуку і відкриття, подиву, осяяння, рефлексії (самоаналізу, самокорекції).
Артистичність. Піднесений стиль, педагогічна харизма, здатність до імпровізації, ступінь впливу на аудиторію, ступінь готовності до поширення і популяризації свого досвіду.
Загальна культура. Ерудиція, нестандартність та інноваційність мислення, стиль спілкування, культура інтерпретації досвіду.


Критерії оцінювання уроку
      Учасники фінального етапу проводять відкритий урок, дата проведення якого, тема, клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок має бути ілюстрацією теми досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові. Урок проводиться вчителем у школі, в якій він не працює.

Критерії оцінювання
Показники
Фахова
компетентність
Знання предмету
Науковість
Методична компетентність

Досягнення мети і завдань уроку та  відповідність навчальній програмі
Використання інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання та виховання
Організація самостійної діяльності учнів на уроці
Психолого-педагогічна компетентність

Мотивація та активізація пізнавального інтересу учнів, рефлексія
Оригінальність, справедливість оцінювання діяльності учня на уроці
Вміння розподіляти увагу на уроці, використовувати різноманітні прийоми впливу на учнів
Особистісні якості

Культура мовлення. Комунікативні якості
Креативність
Ерудиція
Стриманість та емпатія

Критерії оцінювання самоаналізу уроку
         Безпосередньо після уроку конкурсант проводить його самоаналіз. Самоаналіз – це власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів; порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.
Критерії оцінювання
Показники
Здатність до аналізу своєї діяльності
Встановлення відповідності змісту уроку із метою, завданнями та використаними технологіями. Аналіз досягнутих результатів
Критичність мислення та глибина самоаналізу
Адекватність, повнота та глибина самооцінки




УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ  УКРАЇНИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
В  І  Д  Д  І  Л    О  С  В  І  Т  И
СОКАЛЬСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
      80000, м.Сокаль, вул.М.Шашкевича,86,  (8-03257) 7-20-73. e-mailosvita@ukrpost.ua код ЄДРПОУ 02144789
Н А К А З

24.11. 2015  р.                                                                                №_________

Про затвердження складу журі
ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»

       Відповідно наказу відділу освіти від 12.10. 2015 р. №_494/ОД «Про проведення 1-го туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року - 2016,

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити склад журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016» відповідно списку (додаток ).
2.     Директорам шкіл району відрядити членів журі для участі у конкурсі.
3.     Контроль за виконанням наказу покласти на завідувача  РМК Гібляк Г.В..


       Начальник відділу освіти                                 Р.Т. МОНАСТИРСЬКИЙ

                                                                                               Додаток
Склад журі конкурсу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»
у номінації «Захист Вітчизни»
1.     Лисак М.В. – комісар Сокальсько-Червноградського ОВК.
2.     Ковалишин Л.Б. - головний спеціаліст віділу освіти.
3.     Трескот І. В. – методист РМК.
4.     Борнак Є.В. – методист РМК.
5.     Владичко О.І. – учитель Сокальської гімназії ім. Олега Романіва; переможець районного, лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015»
6.     Матвіїв Є.М. - учитель Савчинської ЗШ І-ІІІст.; переможець районного, лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року».
7.     Ковальчук М.В. - учитель Сокальського  НВК «ЗШ І-ІІІст. №4- ліцей», переможець районного, лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». 

УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І  НАУКИ УКРАЇНИ

СОКАЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

СОКАЛЬСЬКОЇ  РАЙОННОЇ РАДИ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
80000, м.Сокаль, вул.М.Шашкевича,86,  (03257) 7-20-77, e-mail: sokalrmk@ukr.net код ЄДРПОУ 36739847
 
24.11.2015  № 05-1/201
 Керівникам  НЗ району

Про проведення І-го етапу
Всеукраїнського конкурсу  „Учитель року - 2016

            Відповідно наказу відділу освіти  від 12.10. 2015  р.   №_494/ОД «Про проведення 1-го етапу Всеукраїнського конкурсу  „Учитель року - 2016, завершено прийом заяв щодо участі учителів у ІІ етапі конкурсу (список учасників подано у додатку 1).
        Наказом відділу освіти затверджено склад журі конкурсу.
         Просимо звернути увагу на внесені зміни щодо дати та місця проведення конкурсу:
-         у номінації «Англійська мова» - 3-4  грудня  2015 р. (два дні - у Сокальському НВК «ЗШ І-ІІІ ст. №2 – ліцей»).
-         у номінації «Історія» -  8 - 9  грудня 2015р. (1 день -  у Сокальській МАН; ІІ день (уроки)– у Сокальській гімназії ім. Олега Романіва);
-         у номінації «Математика» - 10-11  грудня 2015 р. (1 день – у Сокальській МАН; ІІ день (уроки) – у Сокальській СШ І-ІІІст. №3);
-         у номінації «Захист Вітчизни» -  15-16 грудня 2015р.  (два дні - у Сокальському НВК «ЗШ І-ІІІ ст. №4 – ліцей»).

      Початок конкурсу: 11 год. Учасникам прибути о 10 00 год.
      Початок роботи журі: 1030
       Просимо ознайомити учасників конкурсу з умовами його проведення (додаток 2).

         У день проведення І очного туру конкурсу відбудуться засідання методичних формувань (див. графік  на грудень). Також запрошуємо взяти участь у перегляді заходу керівників шкіл.

Завідувач районного методичного кабінету                              Г.В. Гібляк






Додаток 1
Учасники І етапу
 Всеукраїнського конкурсу «Учитель-року-2016»

Учасники конкурсу у номінації «Захист Вітчизни»
1.                Хомин М. С.    – учитель  Белзької ЗШ І-ІІІст.
2.                Мигасюк В.І. - учитель Сокальського НВК «ЗШ І-ІІІст. №2- ліцей».
3.                Долівець А.П. – учитель Сокальської гімназії ім.. Олега Романіва.
4.                Дмитришин Р.В. - учитель Сілецької ЗШ І-ІІІ ст. ім. І. Климіва-Легенди.
5.                Оліщук О.П. - учитель Ільковицького НВК «ЗШ І-ІІІст. – дитячий садок».
6.                Щудло А.Я.- учитель Варязької ЗШ І-ІІІст.
                                                    

                                                                                                          Додаток 2
Умови  проведення першого (районного) туру
 Всеукраїнського конкурсу „Вчитель року – 2016”
           У конкурсі мають право брати участь усі педагоги ЗНЗ Сокальського району, що викладають навчальні предмети.
         Для участі у конкурсі  учасник повинен подати в РМК такі матеріали:
       особисту заяву на ім'я голови  оргкомітету конкурсу  (написана власноруч);
       висновок дирекції школи  про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок);
       анкету учасника Конкурсу встановленого зразка, засвідчену  особистим підписом;
       інформаційну картку учасника  третього (заключного) туру  Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016».

ЗАОЧНИЙ ЕТАП
1.                  До початку І етапу конкурсу члени журі оцінюють блог вчителя.

         Блог учителя може бути створений у довільній формі, з довільною структурою, дизайном. Він має містити матеріали з досвіду роботи вчителя (важливо, щоб ці матеріали ілюстрували систему роботи над науково-методичною темою) та інформацію про досягнення учителя!!!
          На блозі вчитель може розмістити власні доробки, матеріали дискусій, матеріали для учнів, батьків, відео-матеріали про власну діяльність, матеріали цікавих проектів, інформацію про досягнення  і нагороди учителя, матеріали методичних формувань, які очолює учитель  тощо.
Критерії оцінки блогів

Критерії оцінювання 
Показники

Змістовність
Тематика повідомлення, актуальність змістовність. Авторська позиція
Стиль и грамотність повідомлення
Науково-методична цінність викладених матеріалів

Відображення системи роботи над методичною проблемою

Відображення досягнень учителя
Технологічність
Дизайн оформлення
Мультимедійність
Соціальність 
Інтерактивність, зворотній зв’язок. Оцінка контенту блогерами і користувачами
Мережева культура. Результативність роботи вчителя (участь у семінарах, конференціях, нагороди, грамоти)
Значимість

Навчальна цінність для дітей, вчителів, батьків
Інноваційність
Різноманітність
Кількість відвідувань, рейтинг

Максимальна кількість балів – 10

ОЧНИЙ ЕТАП (1 день)

2. Самопрезентація учасників конкурсу (до 3 хв.)
           Мета  самопрезентації: сформувати уявлення про учасника як про особистість, про його педагогічні  якості. Тему самопрезентації визначає сам учасник конкурсу. Самопрезентація покликана сформувати перше враження про конкурсанта, його унікальний образ, дати журі уявлення про його особистісні, лідерські якості, креативність. Конкурсне завдання «Самопрезентація» може бути виконано у будь-якій формі. Варіантів подання самопрезентування величезна кількість - це може бути і вистава одного актора, і презентація (у тому числі з використанням мультимедійної презентації та відеофільми), шоу, монолог, сповідь, акція, лекція і так далі.
Максимальна кількість балів – 5 балів

3.Творча презентація блогу (до 3 хвилин).
      Учасник конкурсу повинен презентувати власний блог, назвати освітню мету та  завдання, які ставить перед собою щодо використання власного Інтернет-ресурсу. Представлення блогу має відбутися у творчій формі (більше – як реклама блогу).  Так як, загалом, ресурс оцінений членами журі  попередньо, учасник конкурсу має звернути увагу журі на цікав, оригінальну  інформацію, яку вважає важливою. Також, це може бути  презентація способів використання інформації  у роботі з учнями (на уроці, у позакласній роботі).
      Важливо  вказати на авторські оригінальні матеріали.

Максимальна кількість балів – 5 балів.


4. Майстер-клас (тривалість – до 15 хв.).
  Майстер-клас - особлива форма ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом, заснована на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі (відповідно теми досвіду), обмін досвідом навчання і виховання учнів.
Проводячи майстер-клас, учитель насамперед не має передати знання,  а задіяти учасників у процес, зробити їх активними, розбудити в них те, що приховано навіть для них самих, зрозуміти й усунути те, що йому заважає в саморозвитку. Всі завдання вчителя і його дії мають бути спрямовані на те, щоб підключити уяву учасників, створити таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці.
 Майстер-клас має відображати шляхи реалізації проблемної теми, над якими працює учитель.
Під час майстер-класу учитель має право використовувати різні засоби (роздатковий дидактичний матеріал, відео-матеріали, презентацію тощо)
Учасниками майстер-класу будуть  глядачі конкурсу - учителі шкіл району. 

Примірні складові майстер-класу:
       Постановка проблемної задачі шляхом створення проблемної ситуації.
       Побудова алгоритму рішення даної задачі шляхом «програвання» навчальних ситуацій.
       Психолого-педагогічне обґрунтування обраних засобів рішення задачі.
       Рефлексія.
Максимальна кількість балів – 15 балів

Критерії оцінки  майстер-класу
         Методична цінність: майстер-клас ілюструє шляхи  реалізації учителем  науково-методичної проблеми, над якою він працює. Захід відображає знання учителем методики викладання предмета, сучасних підходів до викладання предмета,   вміння практично використовувати прогресивні  та ефективні технології, методи, прийоми навчання.
Презентативність. Вираженість інноваційної ідеї, рівень її представленості, культура презентації ідеї, популярність ідеї в педагогічних, методичних та практичних аспектах освіти.
Ексклюзивність. Яскраво виражена індивідуальність (масштаб і рівень реалізації ідей). Вибір, повнота та оригінальність вирішення інноваційних ідей.
Прогресивність. Актуальність і науковість змісту і прийомів навчання, наявність нових ідей, що виходять за рамки стандарту і відповідних тенденціям сучасної освіти та методики навчання предмета, здатність не тільки методичного, але і до наукового узагальнення досвіду.
Вмотивованість. Наявність прийомів і умов мотивації, включення кожного в активну творчу діяльність зі створення нового продукту діяльності на занятті.
Оптимальність. Достатність використовуваних засобів на занятті, їх поєднання, зв'язок з метою і результатом (проміжним і кінцевим).
Ефективність. Результативність, отримана для кожного учасника майстер-класу. Який ефект розвитку? Що це дає конкретно учасникам? Уміння адекватно проаналізувати результати своєї діяльності.
Технологічність. Чіткий алгоритм заняття (фази, етапи, процедури), наявність оригінальних прийомів актуалізації, проблематизації («розриву»), прийомів пошуку і відкриття, подиву, осяяння, рефлексії (самоаналізу, самокорекції).
Артистичність. Піднесений стиль, педагогічна харизма, здатність до імпровізації, ступінь впливу на аудиторію, ступінь готовності до поширення і популяризації свого досвіду.
Загальна культура. Ерудиція, нестандартність та інноваційність мислення, стиль спілкування, культура інтерпретації досвіду.

5.Конкурс фахових знань (тестування)
Тест  складатиме завдання із трьох розділів:
·        Знання законодавства у сфері освіти, методичних рекомендацій, змісту навчальної програми з предмета.
·        Знання інструктивно-методичних рекомендацій та методики викладання предмета.
·        Знання змісту предмета.
Максимальна кількість балів – 10 балів

ОЧНИЙ ЕТАП (2 день) – фінал

           За результатами конкурсних випробувань 1-го етапу конкурсу визначаються 3 конкурсанти, які набрали найбільшу кількість балів. Троє учасників конкурсу  беруть участь  у фінальному етапі.
 Фінальний етап конкурсу (другий конкурсний день) проводиться  за таким планом:
1.     Проведення конкурсного уроку у ЗНЗ м. Сокаля (клас, тема уроку визначаються жеребкуванням).
2.     Проведення самоаналізу уроку.

Максимальна кількість балів за урок –20  балів
Максимальна кількість балів за самоаналіз – 5 балів

Критерії оцінювання уроку
           Учасники фінального етапу проводять відкритий урок, дата проведення якого, тема, клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок має бути ілюстрацією теми досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові. Урок проводиться вчителем у школі, в якій він не працює.

Критерії оцінювання
Показники
Фахова
компетентність
Знання предмету
Науковість
Методична компетентність

Досягнення мети і завдань уроку та  відповідність навчальній програмі
Використання інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання та виховання
Організація самостійної діяльності учнів на уроці
Психолого-педагогічна компетентність

Мотивація та активізація пізнавального інтересу учнів, рефлексія
Оригінальність, справедливість оцінювання діяльності учня на уроці
Вміння розподіляти увагу на уроці, використовувати різноманітні прийоми впливу на учнів
Особистісні якості

Культура мовлення. Комунікативні якості
Креативність
Ерудиція
Стриманість та емпатія

Критерії оцінювання самоаналізу уроку
         Безпосередньо після уроку конкурсант проводить його самоаналіз. Самоаналіз – це власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів; порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.
Критерії оцінювання
Показники
Здатність до аналізу своєї діяльності
Встановлення відповідності змісту уроку із метою, завданнями та використаними технологіями. Аналіз досягнутих результатів
Критичність мислення та глибина самоаналізу
Адекватність, повнота та глибина самооцінки



Загальний бал конкурсантів фіналістів визначається сумою усіх набраних балів заочного та очного етапів.
У випадку, коли учасники набирають однакову к-сть балів, встановлено рейтинг конкурсів.
1.     Урок
2.     Майстер-клас.
3.     Блог.
4.     Тестування.
5.     Самоаналіз уроку.
6.     Самопрезентація.




Немає коментарів: