Фінальний
етап ІІ туру
Конкурсне випробування «Урок»
Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.
Конкурсне випробування «Проект»
Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту; доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.









Відбірковий
етап ІІ туру
Конкурсне випробування «Методичний
практикум»
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння
використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української
школи.
Формат: розроблення плану-конспекту фрагменту уроку з пояснення нової теми
та підготовка мультимедійної презентації до нього.
Тема уроку обирається шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється
протягом 2 годин; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм,
способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних
компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній;
урахування сучасних тенденцій розвитку військової справи.
Конкурсне випробування «Практична
робота»
Мета: оцінити вміння конкурсантів організовувати виконання учнями
практичних завдань у межах навчальної програми.
Формат: проведення фрагменту уроку з виконання прийомів стройової,
тактичної, вогневої підготовки; основ цивільного захисту; домедичної допомоги.
Тема уроку обирається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість
підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання
журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: володіння методикою навчання; мотивація та активізація
навчальної діяльності учнів; використання
сценаріїв типових ситуацій, що можуть виникнути під час ведення бойових дій,
надзвичайних ситуацій та ін.; дотримання статутів Збройних Сил України в
межах навчальної програми предмета «Захист Вітчизни»; володіння військовою термінологією.
Конкурсне випробування
«Тестування з фахової майстерності»
Мета:
оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат:
комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від
загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й
педагогіка.
Тести
можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із
запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення
правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.




Немає коментарів:
Дописати коментар