Народ, що не стискає меч у своїх руках, носить ярмо на шиї... Ще не вмерла України і слава, і воля... Павло Чубинський Той, хто в біді кидає свій народ, стає його ворогом. Чингіз Айтматов Війна буде повторюватися до тих пір, поки питання про неї буде вирішуватися не тими, хто помирає на полі бою. Анрі Барбюс З москалями нема спільної мови. Степан Бандера Краще вмерти стоячи, ніж жити на колінах. Роман Шухевич







Учитель року - 2019


Фінальний етап ІІ туру


Конкурсне випробування «Урок»
Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

Конкурсне випробування «Проект»
Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту; доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.








 







Відбірковий етап ІІ туру

Конкурсне випробування «Методичний практикум» 
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: розроблення плану-конспекту фрагменту уроку з пояснення нової теми та підготовка мультимедійної презентації до нього.
Тема уроку обирається шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється протягом 2 годин; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній; урахування сучасних тенденцій розвитку військової справи.

Конкурсне випробування «Практична робота»
Мета: оцінити вміння конкурсантів організовувати виконання учнями практичних завдань у межах навчальної програми.
Формат: проведення фрагменту уроку з виконання прийомів стройової, тактичної, вогневої підготовки; основ цивільного захисту; домедичної допомоги.
Тема уроку обирається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: володіння методикою навчання; мотивація та активізація навчальної діяльності учнів; використання сценаріїв типових ситуацій, що можуть виникнути під час ведення бойових дій, надзвичайних ситуацій та ін.; дотримання статутів Збройних Сил України в межах навчальної програми предмета «Захист Вітчизни»; володіння військовою термінологією.


Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»
Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.






Немає коментарів: